
Permanent anbringelse, tilknytningsundersøgelser og barnets lov
11. juni 2025Er du god til tal og kunne du trives i en alsidig rolle inden for økonomi og administration, hvor opgaverne er mange og varierede?
PsykologCenter Aarhus (PCA) søger en struktureret og engageret administrativ medarbejder med ansvar for økonomi og drift. Stillingen er en nøglefunktion i vores hus, hvor du bliver en central del af den daglige organisering og udvikling af vores administrative processer.
Rollen passer til dig, der gerne vil have indflydelse og tage ansvar på tværs af økonomi, struktur og drift – og som har ambitioner om at udvikle dig mod en rolle med større strategisk og operationelt ansvar.
Du kommer til i det daglige at arbejde tæt sammen med vores daglige leder og direktør, når du varetager understøttelsen af husets 8 psykologer, ligesom du bliver en del af husets ansigt udadtil, i dialogen med klienter og kunder. Du skal være villig til at byde ind på de mange forskellige opgaver, der lander på dit bord, også dem, der ikke var planlagt, og vi forventer at du selvstændigt kan tilrettelægge og prioritere dem.
PCA ligger i hjertet af Aarhus og er et af landets store psykologhuse, med faglig specialisering i det børne- og familiepsykologiske felt. Vi løser mange opgaver for de kommunale forvaltninger i hele Jylland, ligesom vi tilbyder parterapi og individuel terapi til private klienter.
Du vil få ansvar for:
- Bogføring, fakturering og lønadministration
- Økonomisk rapportering og budgetopfølgning
- Kontakt til klienter, eksterne samarbejdspartnere, leverandører og kunder
- Koordinering af administrative opgaver og drift
- Understøttelse af psykologernes arbejde, herunder IT-support og praktisk hjælp
- Bidrag til strategisk udvikling i samarbejde med ledelsesgruppen
Vi søger dig, som:
- Erfaring med e-conomics er en fordel men ikke et krav
- Kan holde overblik over de administrative processerjob
- Er struktureret og har blik for detaljen, samtidigt med at du bevarer overblikket
- Trives med mange forskellige opgaver og afbrydelser i løbet af dagen
- Har lyst til at være det ansigt vores kunder og klienter møder
- Er fleksibel og god til selvstændigt at håndtere og prioritere opgaveløsningen
Vi tilbyder:
- En alsidig stilling med stor selvstændighed og mulighed for at præge opgaverne
- Et uformelt og omsorgsfuldt kollegialt arbejdsmiljø med højt til loftet
- En arbejdsplads i udvikling, hvor du bliver en vigtig del af husets fremtid
- Løn efter kvalifikationer
Stillingen er en fastansættelse på 30 timer/uge; men der er også mulighed for 37 timer i henhold til dine ønsker og kompetencer.
Ansøgning
Send din ansøgning og CV til Jeppe Budde via Ansøg-knappen senest onsdag den 12.11 kl 12.
Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler mandag 17.11 og mandag 24.11
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jeppe på telefon 26 23 28 90.



