Det Praktiske om
PsykologCenter Aarhus

Betaling

Vi ser gerne at du betaler for din samtale via MobilePay inden du går ud ad døren. 

Hvis du ikke har MobilePay kan du betale via en faktura, som du modtager på den e-mailadresse, som du opgiver, når du starter hos os. Det er desværre ikke muligt at betale kontant.

Du kan med fordel oprette os som modtager i din netbank, så det er nemt at lave overførslen.

Vores bankoplysninger er: Merkur Andelskasse. Regnr.: 8401 / Kontonr.: 1057423. 

Afbud

Har du brug for at melde afbud, skal det ske senest 24 timer før på kontakt@psykologcenteraarhus.dk eller telefon 60 66 30 88. Indtal eventuelt en besked på telefonsvareren eller send en sms. 
Sker afbuddet ikke til tiden, bliver du faktureret et gebyr på 500,00 kr. 

Hvis du er forsinket til din samtale, bedes du give os besked, så vi kan holde din tid. Du faktureres for hele samtalen, uanset samtalens varighed.

Tilskud

Vi tager ikke imod henvisning fra din læge, men vi samarbejder gerne med forsikringsselskaber og tager gerne imod deres bevillinger. Læs mere her.


Hvis du er medlem af Sygeforsikring Danmark kan du få tilskud på 300,00 kr. pr. samtale. Vi indberetter automatisk din regning for dig.

Sådan håndterer vi persondata

Vi passer godt på dine data i enhver henseende. Læs mere her, så du kan se, hvordan det foregår.

Adressen

Hveensgade 1, 2. tv.
8000 Aarhus C

Ring til os

Du kan ringe til os mandag - fredag mellem 8:30 og 13:00.